piątek, 10 lutego 2017

Żarówki do bmw e46

Żarówki do bmw e46

Witam, dokładnie jak w temacie - zakupiłem nowy kompresor, ale podczas transportu wycieklł z niego olej , a dodakowo czytałem gdzieś na . Jaki olej powinienem wlać ? W niemieckiej książce serwisowej mam wpisane 5W40. Poprzedni właściciel powiedział, że też taki lał, ale nie . Witam posiadam Eglmotor Shine 2uliczny przyszedł czas na olej moje pytanie jaki wlac ? Jakiego oleju użyć do silnika agregatu prądotwórczego z silnikiem. Jeżeli masz rzeczywiste 2tys to możesz wlać syntetyk najlepiej total. A proszę mi napisać jaki najlepiej wlać olej syntetyczny jeżeli mam . Opis dobierania oleju silnikowego i paliwa w zależności od typu silnika kosiarki czy piły spalinowej. Auto ma przejechane 170tys.


Czy mogę wlać mu olej 5Wczy z racji tego że jeżdżę na gazie jest większa temperatura . Wiele osób nie wie nawet, jaki olej jest w silniku. Co zrobić w takiej sytuacji? Wlać olej zbliżony do wymaganego. Najczęściej nie trzeba dolać . Witam, Mam pytanie jaki olej wlać do Boxstera 98 2. Kiedyś widziałem był taki pdf, z olejami i firmami sugerowanymi przez Porsche, ale .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty