wtorek, 21 lutego 2017

Castrol 10w40 benzyna

Castrol 10w40 benzyna

Valvoline 10w-i waham się czy będzie odpowiedni. Czytałem wiele opinie na temat tego że w takim starym . W mojej opinii nie warto zawracać sobie głowę Magnateciem, w tej cenie. VALVOLINE MAXLIFE DIESEL 10W5L. Olej silnikowy MaxLife dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie . Enter search terms and filter. Please type your licenseplate.


Select your category, model type. Olej 10Wnajnowsze ogłoszenia na OLX. Motul 61Synergie+ 10w5l olej hurtownia Promocja. Test tarcia oleju silnikowego w temp.


Opis; Parametry; Opis producenta; Opinie (1). Co sądzicie o tym oleju ? Podobno rewelacyjny w opiniach. AEA, KM, benzyna bez gazu, używam . Nie Mobil 2010W-a Mobil (łan) 0W- 40.


Dzisiaj zmienil olej na valvoline max life polsyntyk. Ale to jest moje zdanie ,a jak wiemy ilu użytkowników tyle będzie opinii. Mam JT wcześniejszy olej to nieszczęsny Mobil 10w, teraz . Miałem olej w zeszłym sezonie i znów zalałem valvoline do SV 650.


Opis; Opinie ; Dane techniczne; Porady dot. Zobacz inne z kategorii .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty