czwartek, 21 lipca 2016

Proszek do uszczelniania chłodnic opinie

Nie zatyka przewodów ani chłodnicy. NG), a z tego względu, że koszt nowej to najmniej 700zł, zapodałem do układu proszek uszczelniający firmy . Na warsztacie poradzili mi żeby spróbować jakiegoś środka do uszczelniania chłodnic. Ma bardzo dobrą opinię mechaników samochodowych.


Unikalne cząsteczki uszczelniacza wyszukują nawet najdrobniejszy wyciek i błyskawicznie go usuwają. Jak użyć preparat do uszczelniania chłodnic ?

W przypadku preparatów do uszczelniania chłodnic możemy się spotkać z wieloma opiniami. Xeramic proszek do uszczelniania chłodnic (saszetka 20g) jest środkiem do szybkiego oraz skutecznego likwidowania wycieków z układu. Preparatów do uszczelniania chłodnicy nie należy stosować w ogóle. Taki proszek czy płyn może i uszczelni mały wyciek z chłodnicy , ale tak . KSTOP LEAK to najwyższej jakości produkt do uszczelniania. Mam mały wyciek z chłodnicy.


Użyłem kiedys uszczelniacz ( proszek ) ze stacji orlenu. U mnie kiedyś ciekła bardzo chłodnica kwalifikowała się do wymiany więc kupiłem proszek już nie pamiętam co to było. Witam W Fiacie Uno mam lekkie ubytki płynu chłodniczego no i odstawiłem samochód do mechanika a on stwierdził że na pompie lekko .

Wsypuje się to do chłodnicy i to niby super łata jakieś małe wycieki. Prawie każdy preparat do uszczelniania chłodnic zatyka układ. Jeżeli proszku to wcale się nie dziwię że zapchało Ci nagrzewnicę, . Kstop leak w proszku przeznaczony do uszczelniania układu chłodniczego,.


Mam problem bo od pewnego czasu ucieka mi płyn z chłodnicy w. Porady, opinie i ciekawe informacje. Potrzebuje zakupić płyn do uszczelniania chłodnic oraz nagrzewnic. Najpierw użyłem proszku do uszczelniania , wsypałem go mniej niż zalecała instrukcja i było wszystko ok.


Jeśli kupiłeś ten produkt, zaloguj się i dodaj opinię. Wsypałem kiedys proszku do chłodnicy niewielka ilosc nie pomoglo . Czy proszek do uszczelnienia chłodnic różni się czymkolwiek od uszczelniacza nagrzewnic? Proszek do uszczelniania chłodnic - ml.


Z jednej strony to głupie pytanie bo przecież niby . Darmowa dostawa, profesjonalne doradztwo oraz . Nowość Okazja Końcówka serii Produkt na zamówienie. Innowacyjny, specjalistyczny proszek przeznaczony do doraźnego . Amerykański preparat uszczelniający przeznaczony do układów chłodzenia silnika samochodu. Skutecznie uszczelnia wycieki bez konieczności płukania .

Prosze o opinie o tych cudach i czy warte sa . Fachowa specjalistyczna porada w Zmienolej. Działa szybko i skutecznie. XERAMIC LEAK SEALER proszek do uszczelniania chłodnic 20g w kategorii. Granulat w postaci proszku do uszczelniania chłodnic.


Kupiłem jakiś niemiecki płyn do uszczelniania. Od pewnego czasu troszkę podcieka mi chłodnica. Absolutnie nei syp żednych proszków do uszczelniania. Sprawdź Xeramic uszczelniacz do chłodnic w proszku 20g w cenie tylko w sklepie autochemia.


Nowoczesny, bardzo skuteczny uszczelniacz zawierający nanocząsteczki proszku czystego srebra oraz specjalne środki wypełniające i uszczelniające. Temat: Dziurawa chłodnica - płyn uszczelniający. Sprzedaje i dostarcza: MOTORELE.


Ja podobnie mam z proszkiem uszczelniającym dobre wspomnienia miałem uszkodzoną chłodnice i ciekło z niej ciurkiem dziura miała jakieś 2 . Czy warto uszczelniać nagrzewnicę i jeśli tak to płynem czy proszkiem. Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci. Aby móc ocenić produkt lub dodać opinię , musisz być zalogowany. Sproszkowany, metaliczny uszczelniacz przeznaczony do szybkiego uszczelniania wycieków w chłodnicach , blokach silników i głowicach.


USZCZELNIACZ DO CHŁODNIC PROSZEK KLEEN-71 Kleen Flo. Bo mnóstwo brudu osadza się pomiędzy blaszkami chłodnicy ! Gdyby było 1 pozytywnych opinii to bym się nie zastanawiał i użył. Uszczelniałem kiedys w plaszczaku chłodnice tym , po czym po. Posiadam fiata bravo i prawdopodobnie siadła mi uszczelka pod głowicą. N trasie z Konina do Kalisza, przynajmniej raz mi świeci . Płyn uszczelniajacy do chłodnicy w centralnym z miedzi.


Kumpel mi przytachał srodek do uszczelniania chłodnic ! Slyszałem juz różne opinie o tym srodku wiec chcialbym uslyszec opinie kto sie. Zalałem układ wodą, dopełniłem zawiesiną tego srebrnego proszku w wodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty