wtorek, 26 lipca 2016

Dobierz olej texaco

Do końca sezonu jeździł, bez zarzutów, jak i przez wcześniejsze lata, jednak pewnego dnia po prostu nie odpalił( brak iskry ), nie miałem czasu się tym zająć, . Zobacz odpowiedź w serwisie Spryciarze. Dostałem skuter i uczę się jeździć, powiedzcie jak zrobić ósemkę na skuterze ? Wymieniłem stator,cewko moduł i stacyjkę a iskry nadal niema. Więc zacząłem sprawdzać czy ma iskrę no i nie miał no to go zacząłem. LWG obojętnie czy jeździsz skuterem ,motorowerem czy ścigaczem.


Efekty awarii cewki zapłonowej to przede wszystkim wypadanie zapłonów lub całkowity brak iskry na którymś z cylindrów. Pierwsze objawy mogą nie być . Moduł zapłonowy CDI ze skutera. Ilość energii, jaką układ CDI może zmagazynować w celu wytworzenia iskry , jest zależna od napięcia i pojemności użytego . Przełączyć na pozycję on.


Brak iskry na świecy: wyłączona stacyjka; Włączyć zapłon. Brak Na Ta najnowsze ogłoszenia na OLX. Używane motocykle i skutery sprzedam - OLX. KTM exc 3--przywieziony-- brak iskry. Pomimo dobrego i naładowanego aku skuter za cholerę nie odpali z. Brak benzyny w zbiorniku: spacer na stacje dobrze ci zrobi.


Mam quada 1chińczyk brak iskry nawet przy wymianie świecy pomocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty