czwartek, 31 marca 2016

Gdzie kupić bezpieczniki

Gdzie kupić bezpieczniki

Radio samochodowe KrugerMatz KM 103. Radioodtwarzacz MP3/CD/USB/SD Bluetooth System RDS Gniazdo Aux -in wyjścia. Najpierw wyprowadziłem sobie z radia aux. Ja zamiast gniazda aux podpiołem sobie kabel z jack 3. W wyprowadzeniu aux pomugł mi . Kaseta - adaptor do CMD do radia samochodowego Szybki.


Blaupunkt, VDO na mini iso Producent 4CARMEDIA Typ złącza samochodowego adapter Aux. Odbiornik Bluetooth podłączamy do radia samochodowego poprzez wejście AUX , dlatego w komplecie znajdują się redukcje do podłączenia modułu do radia. Moc wyjściowa : x 20; Złącze AUX : Na przednim panelu; Podświetlenie:. Radia samochodowe z Bluetooth. CD radio przechodzi w tryb AUX - czyli zewnętrznego.


Audiofanatyk napisał, że jakość . Auto jest z 2011roku i radio nazwie DAF na płyty CD. Powiedzcie mi proszę w do czego używa się przycisku AUX skoro . Jak połączyć smartfon z samochodem i odtwarzać z niego muzykę? Można przez Bluetooth, AUX lub USB.


Opisuję dokładnie każdą metodę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty