środa, 16 marca 2016

Co to jest wiskoza w samochodzie

Co to jest wiskoza w samochodzie

Z tym produktem kupowano także. Jakim olejem jest fabrycznie zalany opel ? Na korku od oleju pisze że 5wale szukałem na internecie żeby kupić taki do opla to niespotykane. Na rynku nie brakuje silników, których apetyt na olej trzeba po prostu. Problem zaczął się w momencie kiedy zobaczyłem stan oleju po przejechaniu. Silnik bierze olej - bardzo trudne pytanie, najpierw lokalizacja, czy nie ma wycieków.


Jeśli konieczne są dolewki, proponuję przejść po pierwsze na olej. Minimum 25km od uruchomienia. Auto w cyklu miejskim nie bierze oleju w zauważalnej ilości . Unsubscribe from Gip son?


Witam tygodnie temu kupiłem samochód sprawdzany z Niemiec. Kolego wcześniej pisałeś że masz jakies wycieki oleju jak dobrze pamiętam zlikwidowałeś to ? Po drugie jaki masz olej. Silniki 16V biorą olej , a najbardziej 1. Kupiłem z firmy i ta już olej bierze ,dolewam około 0. Ogłoszenia o tematyce: opel astra bierze olej na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna . Mój problem jest następujący: mam vectre C jak w temacie, czyli 1. Są samochody, w których zużycie oleju jest.


Od tamtego czasu bierze 1l na 3tys ! Mechanicy mowia, ze ten silnik tak ma. Wyświetliło mi kontrolkę poziomu oleju. Też się martwiłem że mi bierze olej i na przeglądzie im to zgłosiłem. CZYLI LETNIE BIERZE OLEJU OKOLO LITROW NA TYS. Koledzy Czy silnik 0CDTI (A20DTH) bierze olej ? Sprawdzam regularnie poziom oleju w silniku i po przejechaniu ~10kkm poziom oleju jest . Zlecenia dla mechaników samochodowych: Zlecę naprawe usterki Opel Astra II 1. V silnik bierze olej , z rury wydechowej czuc troche palonym olejem.


Jaka może być przyczyna spalania oleju ? Wystawiam jako uszkodzony bo bierze olej. Samochód jeździ (pokonuję nim trasę Częstochowa-Katowice codziennie) Pierwsza . TD GM ( olej ): Wysokie spalanie oleju. Zasiegnałem porad kilku mechaników i zalecili mi olej 10wze. Olej taki jak producent zaleca a jeśli bierze olej to pozostaje remont silnika.


Skąd się bierze olej silnikowy w układzie dolotowym? Największe problemy dotyczą silników z turbodoładowaniem, zwłaszcza diesli. Niektórzy mówią o zużywaniu oleju przez turbosprężarkę inni, że turbosprężarka bierze olej , jeszcze inni, że turbo „puszcza olej ”, można też . Wiem że te silniki spalają olej od nowości, ale to chyba jednak już gruba . Skąd wiadomo, że silnik „ bierze ” duże ilości oleju ? Coraz niższy stan oleju na bagnecie, dymienie z rury wydechowej, zapalająca się kontrolka . Sprawa wygląda tak: jakiś miesiąc temu wujkowa Corsa straciła moc, ledwo paliła. Witam, mam takie pytanie, Moja zosia 1. Jeśli pod autem nie ma tłustych plam, a poziom oleju jest coraz niższy, to sygnał, że jednostka napędowa po prostu go spala.


Posiadam Opla Vectre C bęnzyne z instalacją gazową. Czy może silnik już bierze olej ? Witam prosze o pomoc w sprawie Chevroleta Captivy zauwazylem ze silnik benzyna bieze mi olej. Jest zalany olej Opla GM 10W40 . Przed założeniem LPG wymieniłem olej na nowy - syntetyk. Wnie wiem czy bierze olej. Ciekawostki dotyczące preparatu: 5km bez oleju , co zrobić gdy występuje branie oleju , silnik bierze olej , wykonanie próby olejowej, jak wykonać pomiar . Temat: Bierze olej kopci na bialo uszczelniacze?


Kolego raczej nic nie wywalczysz mam to samo mam wsumie Masterów i jeden tylko się trafił że bierze olej mniej niz twój ale dużo więcej . Kolejnym silnikiem “biorącym” olej w koncernie Fiata był wolnossący, benzynowy 0. Kolejnym niemieckim producentem borykającym się z omawianym problemem jest Opel. Na zdjeciu silnik Honda ktory oleju nie bierze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty