poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Płukanka do silnika opinie

Płukanka do silnika opinie

Czytam sobie wątki na forach internetowych i widzę, że nastała moda na płukanki. Płukanka stała się lekiem na wszelkie dolegliwości silnika. Jeszcze do niedawna panowała obiegowa opinia , że w ten sposób można. Moim zdaniem płukankę robić na kanale lub podnośniku nie wysysarką.


Czekamy na opinie co dała ta płukanka :). Chodzi mi o środki które się wlewa do oleju przed wymianą na świeży. Chciałbym poznać wasze opinie na temat płukanki silnika.


Wykonywanie płukanek silnika staje się coraz bardziej popularną czynnością wśród kierowców chcących zadbać o kondycję jednostki . Sprawdź opinie i porównaj ceny w 7. Od zawszę dzielimy się na tych co mówią płukanka szkodzi inni płukanka silnika pomaga, jedni twierdzą. Panowie czy warto zastosować taki zabieg jak płukanka silnika ? Jedni chwalą drudzy krytykują A jak . Zbierający się osad w silniku nie sprzyja jednostce napędowej. Wielu mechaników uważa też, że płukanka silnika nie usunie nagromadzonych nieczystości w . Opis procedury płukania silnika środkami dolewanymi do oleju silnikowego przed wymianą oleju. Cóż – raz kiedyś taka płukanka nie zaszkodzi. Zastosowanie: MOTUL ENGINE CLEAN został zaprojektowany do stosowania w każdym silniku benzynowym i Diesla, z turbodoładowaniem lub . Jeżeli naczytałeś się opinii , że płukanka odblokuje zapieczone pierścienie olejowe i pozbawi silnik apetytu na olej, to od razu włóż to . Jak prawidłowo korzystać z płukanki do silnika ? Wśród kierowców zdania są podzielone.


Gdzieś tam na forum są opinie o tym oleju, ale są głównie z okresu tego . Witam, planuję przed zmianą oleju zrobić płukanke silnika żeby. Dymienie z rury wydechowej i spadek osiągów silnika nie zawsze muszą być. Znam juz opinie typu, rób płukanke , zalej 0w i bedzie super. Chris tłumaczy o co chodzi z płukanką silnika na przykładzie swojego Volvo.


Po duzsyzm czasie opisuje swoje spostrzeżenia odnośnie zastosowania płukanki do silnika przy wymianie oleju. Przeczytałem naście opinii na temat płukanki. Ja stosowałam płukankę - LIQUI MOLY , choć obawy były, bo opinie są różne , że niby komuś tam płukanka rozszczelniła silnik , zastosowałem . Aby móc ocenić produkt lub dodać opinię , musisz być zalogowany. Pytanie - czy płukanka silnika może zaszkodzić? Czy osoby, które mają w tej kwestii doświadczenie mogą podzielić się swoimi opiniami ? W jaki sposób płukanka Engine Flush firmy Liqui Moly oczyszcza silnik ? Bardzo pozytywne opinie jakie zbiera Liqui Moly Engine Flush tylko potwierdzają.


I pytanie właściwe chce wymienić olej. Czy użyć płukanki przy wymianie? Nie spowoduje to rozszczelnienia silnika ? Zalewano silnik płukanką (świeży olej z dodatkiem środków myjących) i przejeżdżano określoną odległość, lub silnik pracował na biegu . Otóż chciałem zasięgnąć waszej opinii na temat wspomnianych płukanek do silnika stosowanych tuż przed wymianą oleju, np.


Mam pytanie odnośnie płukanki do silnika Motul Engine Clean, ktoś z Was. Negatywnych opinii nie znalazłem, więc sam się zdecydowałem. Niedawno zastosowałem płukankę LM w moim VVTi 1. Przy okazji zmieniłem olej z 5WElfa na 10Wteż Elfa. Silnik pobierał mi sporo . Zwracam się z prośbą o podzielenie się opiniami na temat stosowania płukanki przy wymianie oleju silnikowego ? Płukanki są z założenia do starych silników , długo eksploatowanych na. No właśnie i jak zwykle różnie to jest widze z opiniami , mój dobry . Założyłem temat gdyż jestem ciekaw Waszych opinii i doświadczenia.


Ja kilkukrotnie używałem płukanki liqui moli engine flush pro-line i mogę ją polecić. W IS-e jak za pierwszym razem, po kupnie płukałem to . W silniku jest dużo nagaru, nie ma klęski żywiołowej,. Jaki olej dać do płukanki , czy może być tani mineralny? Witam Chcę wymienić olej i chciałbym przepłukać silnik również takim samym tyle że czystym olejem silnikowym.


Nie chce stosować żadnych płukanek specyfików tylko najbezpieczniej poprostu olejem takim jaki był lany. Wystarczy do silnika zaaplikować specjalny preparat, zwany „ płukanką ”. Jest to skoncentrowana mieszanka detergentów stosowanych np. Przywraca pełną przepustowość kanałom olejowym. BEZPIECZNY DLA SILNIKA : Motor Flush został wyprodukowany w oparciu o najnowsze technologie. Uważam, iż płukanka ENGINE FLASH nie szkodzi silnikom , ale zawsze.


Dodatek płukanka do silnika Moje Auto 4ml. Zastanawiam się nad przeprowadzniem płukanki silnika przy kolejnej. Chcialbym poznac wasze, speców, opinie na temat takiego zabiegu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty