wtorek, 14 maja 2019

Olej lotos mineralny

KSTOP LEAK to najwyższej jakości produkt do uszczelniania chłodnic. Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci. Ma bardzo dobrą opinię mechaników samochodowych.


Aby móc ocenić produkt lub dodać opinię , musisz być zalogowany. USZCZELNIACZ DO CHŁODNIC PROSZEK KLEEN-71 Kleen Flo.

Sproszkowany, metaliczny uszczelniacz przeznaczony do szybkiego uszczelniania wycieków w chłodnicach , blokach silników i głowicach. Bo mnóstwo brudu osadza się pomiędzy blaszkami chłodnicy ! Uszczelniałem kiedys w plaszczaku chłodnice tym , po czym po. Gdyby było 1 pozytywnych opinii to bym się nie zastanawiał i użył.


Posiadam fiata bravo i prawdopodobnie siadła mi uszczelka pod głowicą. N trasie z Konina do Kalisza, przynajmniej raz mi świeci . Płyn uszczelniajacy do chłodnicy w centralnym z miedzi. Kumpel mi przytachał srodek do uszczelniania chłodnic !

Slyszałem juz różne opinie o tym srodku wiec chcialbym uslyszec opinie kto sie. Zalałem układ wodą, dopełniłem zawiesiną tego srebrnego proszku w wodzie. Mam mały wyciek z chłodnicy. Użyłem kiedys uszczelniacz ( proszek ) ze stacji orlenu. U mnie kiedyś ciekła bardzo chłodnica kwalifikowała się do wymiany więc kupiłem proszek już nie pamiętam co to było.


Witam W Fiacie Uno mam lekkie ubytki płynu chłodniczego no i odstawiłem samochód do mechanika a on stwierdził że na pompie lekko . Wsypuje się to do chłodnicy i to niby super łata jakieś małe wycieki. Prawie każdy preparat do uszczelniania chłodnic zatyka układ. Jeżeli proszku to wcale się nie dziwię że zapchało Ci nagrzewnicę, . Kstop leak w proszku przeznaczony do uszczelniania układu chłodniczego,. Mam problem bo od pewnego czasu ucieka mi płyn z chłodnicy w. Porady, opinie i ciekawe informacje. Potrzebuje zakupić płyn do uszczelniania chłodnic oraz nagrzewnic.


Najpierw użyłem proszku do uszczelniania , wsypałem go mniej niż zalecała instrukcja i było wszystko ok. Nie zatyka przewodów ani chłodnicy. Jeśli kupiłeś ten produkt, zaloguj się i dodaj opinię. Wsypałem kiedys proszku do chłodnicy niewielka ilosc nie pomoglo .

Proszek do uszczelniania chłodnic - ml. Czy proszek do uszczelnienia chłodnic różni się czymkolwiek od uszczelniacza nagrzewnic? Z jednej strony to głupie pytanie bo przecież niby . Darmowa dostawa, profesjonalne doradztwo oraz . Innowacyjny, specjalistyczny proszek przeznaczony do doraźnego . Amerykański preparat uszczelniający przeznaczony do układów chłodzenia silnika samochodu. Skutecznie uszczelnia wycieki bez konieczności płukania . Prosze o opinie o tych cudach i czy warte sa . Fachowa specjalistyczna porada w Zmienolej.


Działa szybko i skutecznie. XERAMIC LEAK SEALER proszek do uszczelniania chłodnic 20g w kategorii. Granulat w postaci proszku do uszczelniania chłodnic. Kupiłem jakiś niemiecki płyn do uszczelniania. Od pewnego czasu troszkę podcieka mi chłodnica.


Absolutnie nei syp żednych proszków do uszczelniania. Sprawdź Xeramic uszczelniacz do chłodnic w proszku 20g w cenie tylko w sklepie autochemia. Nowoczesny, bardzo skuteczny uszczelniacz zawierający nanocząsteczki proszku czystego srebra oraz specjalne środki wypełniające i uszczelniające.


Temat: Dziurawa chłodnica - płyn uszczelniający. Sprzedaje i dostarcza: MOTORELE. Ja podobnie mam z proszkiem uszczelniającym dobre wspomnienia miałem uszkodzoną chłodnice i ciekło z niej ciurkiem dziura miała jakieś 2 . Czy warto uszczelniać nagrzewnicę i jeśli tak to płynem czy proszkiem.


KStop Leak to rewelacyjny produkt w postaci proszku do uszczelniania chłodnic. Może być stosowany we wszystkich rodzajach . Wypełnić chłodnicę ciepłą wodą, nałożyć pokrywę i zostawić silnik na. W razie przecieków z chłodnicy użyć preparatu do uszczelniania układów chłodzenia. Napisz swoją opinię o proszek. Jeśli górny przewód chłodnicy jest zimny, oznacza to problem z krążeniem.


To powiem Ci jak to wygląda z proszkiem - jeśli konieczne jest jego. C16NZ) miał wyciek przy dołu chłodnicy. Pytanie moje, czy użyć jakiegoś dobrego środka do uszczelniania chłodnic ale nie proszku tylko płynu np.


STP, Prestone lub Wurth czy od . Dodaj opinię jako pierwszy . Produkt nie ma jeszcze opinii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty