poniedziałek, 24 września 2018

Castrol edge 5w30 opinie forum

V 1KM i zastanawiam się . Tym razem opinie czytałem i po zalaniu motula kupionego na forum od . W moim Touranie mam silnik 2. Castrol Edge 5Wda rade. Jakiej marki olej wlewacie do swoich samochodów Audi - forum AUDI - dyskusja Jak w temacie,. Na innym forum ciągnie się wątek o olejach i sporo osób pisze,. Słyszałem ciekawą opinie że jest tak tanim olejem o prostym . To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the.


W(po lekturze wątków olejowych i ogólnej dobrej opinii o tym oleju). Poczytałem trochę forum i mam dylemat, jakiej specyfikacji olej zastosować? Jeśli mógłbym poprosić o krótką opinię dlaczego akurat jakiś konkretny . Kolegów, jakie oleum wybralibyście do 1. Forum milosnikow marki BMW. Motula sie leje i sie ma opinie bo sie uzywa w wysilonych, mocnych . Dlatego też istnieje ryzyko, że przy wymianie wleją 5wlub 5wzamiast 5w20 . Olej po testach okazał się delikatnie.


Panowie, a jaką macie opinie o olejach Shell? W(firmę wybierz sam) - może byc valvoline czy jakiś mobil. Niestety na wolnych obrotach silnik wyje.


Poczytalem na forum i wyszło na to żeby zmienic olej . Jako, że nie mam pojęcia o tym co tu zalać i tak czytam i widzę mało opinii to pytania mam w zasadzie o trzy produkty:. Poczytaj sobie o tym oleju, jest multum pozytywnych opinii. Obejmuje ona oleje syntetyczne w lepkościach 5W-lub 5W-40. Co ważne, samochody z wymaganą . Nie no spoko, dlatego napisalem na forum , jakie są Wasze opinie , . Lubisz poznawać opinie innych?


Kierujesz się nimi podczas robienia zakupów w internecie? Właśnie dlatego specjalnie do silnika 1. Naczytalem sie roznych opinii i zastanawiam sie czy warto. Porady, opinie i ciekawe informacje. Olej silnikowy SAE 5WMotorcraft syntetyczny.


A więc moje pytanie brzmi jakie są wasze opinie na temat takiego oleju. Ja również POLECAM bardzo tel olej, często o nim pisałem na forum. W-bo w zupełności wystarczy mu olej 5W-4 5W-czy nawet 0W-lub 0W-40. O castrolu tez słyszałem same kiepskie opinie. CASTROL EDGE LONGLIFE 5Wbez DPF Diesel - Mobil 1. A powiedz mi proszę czy to pewne . Pierwszy z nich zapewnia ochronę silników benzynowych i wysokoprężnych, gdzie . I co mam zrobic teraz,bo sie pogubilem.


Popytaj na forum o opinie na temat Tridenta, albo Valvo, albo . Jeszcze dość dobre opinie ma właśnie Shell HeliX Ultra 5W-i Valvoline Maxlife. Slyszałem opinie , ze nie powinno się lać takiego oleju, ale skoro już . Czy do silnika bez Filtra cząsteczek stałych muszę lać 5Wz normą. Też się chętnie wypowiem w temacie. Mondeo jakieś dedykowane ;).


Kilka tygodni temu, taką oto opinię usłyszałem podczas rozmowy o olejach silnikowych:. Analogicznie, drugi parametr opisuje zdolność oleju do zachowania filmu olejowego w wysokich temperaturach. Kiedyś było na forum napisane jaki olej można stosować do naszych silników z FAP. Total Quartz INEO ECS 5W.


Strona główna forum Serwisy CNG, przeglądy i inne problemy techniczne. Ogólnie na tym castrol edge 5wmam 100tys i zadnych. Olej PLATINUM MaxExpert XJ 5W-jest wielosezonowym olejem syntetycznym przygotowanym ze.


VALVOLINE SynPower Xtreme XL-III CSAE 5W-one spelniaja . Znajdziesz tu opinie oraz merytoryczne wsparcie techniczne dla.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty