środa, 25 kwietnia 2018

Olej 2t do diesla

Olej 2t do diesla

Temat chwycił i dziś spory odsetek posiadaczy klekotów olej 2T. Za i przeciw tego rozwiązania. Olej 2T do diesla pomoże czy zaszkodzi ? Wpływ dodawania oleju 2T do oleju napędowego (ropy) w silniku diesla.


Wady i zalety tego smaru do diesla. Zasadę smarowania mieszankowego wykorzystano w silnikach diesla. Do oleju napędowego dodawany jest olej 2T , który przepływając przez . Aktualnie posiadam diesla w aucie z silnikiem fiata 1. Zostało mi jeszcze na baki,ale zamówiłem już sobie olej 2T. Przesiadłem się z wcześniejszego benzyniaka na diesla 2. Wraz z autem otrzymałem informację o dolewaniu oleju 2T do baku w stosunku . No i nabyłem czerwony Orlen 2T w półprzezroczystej butelce. Pozwolę sobie zacytować: Ja dzisiaj zalalem specyfik STP do diesla.


Czy jesteś z Katowic lub okolic Śląska oraz posiadasz lub sprzedajesz samochód? Spala sie lepiej niz jakikolwiek diesel. Nie wazne jaka marka tego oleju , wazne zeby byl.


Uznawane jest to za najlepsze lekarstwo dla . Napisał AliJa wlewam Ravenol Skuter 2-Takt od ok. Re: Dolewanie oleju 2T do diesla. BMW ma swój dodatek do diesla, . Po krótce: właściwości smarne ropy na rynku polskim . Warto wspomnieć również, że powszechne wśród kierowców jest wykorzystywanie oleju 2T do diesla. W asortymencie naszej hurtowni znajduje się duży wybór . Myślę też, że jeśli się nie przesadzi z proporcjami to wspomniany olej 2T nie powinien zaszkodzić współczesnym dieslom , a może przyczyni się do poprawy . T , LIQUI MOLY, RAVENOL, MIXOL, Sprawdzenie auta przed. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia?


Czy dodawać olej 2T (umownie nazwę go Mixol) do paliwa ON - diesel ? Chyba warto spróbować, zwłaszcza jeśłi ktoś posiada diesla w dobrej. Okej, uzywam podobno najlepszego oleju do silnikow diesla bez DPF czyli ELF 2T. Jak już wyżej wspomniałem - stosowanie oleju 2T do diesli ALE TYCH BEZ DPF rzeczywiście wyraźnie polepsza warunki pracy układu . Dziś dolałem do oleju napędowego oleju Orlen PLATINUM MOTO 2T w proporcji 1:250. Przejechałem na tym ze 1km. Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności jeżeli ktoś się powyższym tekstem zasugeruje i po wlaniu oleju 2T do diesla samochód mu stanie.


Użytkownicy diesli z DPF stwierdzili rzadziej powtarzające się cykle . Rozwój technologii konstrukcji silników diesla oraz stosowanie dobrych. T ma wlasnie malo popiolow. Chociaz znam goscia ktory . Dodatek oleju 2T do diesla. VAG oraz Toyoty, chciałbym zapytać się Was czy ktoś dodaje olej 2t do diesla. Mercedesow w dieslu osiagaly gigantyczne przebiegi,teraz mozna.


Bez zaślepionego EGR-a ja nie leję - tłuste spaliny to dodatkowy, wzmożony efekt zawalenia dolotu w głowicy produktami spalania oleju 2T. Witam czy ktos dolewala olej 2t ,zostal to poruszone na kosmetyce i na. Doradzi ktoś bo spotykam różne opinie czy warto dolewać olej 2t do paliwa w dieslu ? Jeśli tak to jakie proporcje i czy . Opisuję dolewanie oleju do dwusuwów 2T klasy Mixol do oleju napędowego ropy w dieslu w celu smarowania i oczyszczania układu . Nie polecam kleen flo łączyć z olejem 2T wytrąca się osad. Poza tym kleen flo jest , nie . Witam, chciałbym posłuchać opinii o stosowaniu oleju silnikowego 2T z dwusuwow jako mieszanka z paliwem do silników diesla z filtrem . A może Kleen flo 9- Bezalkoholowy smar do silników Diesla zasilanych.


I tek, oleje 2T na bazie mineralnej, czyli nasz Mixol, mają . Podobno znacznie poprawia właściwości smarne ropy przez co jest lepsze . Olej napędowy Polski VS Rosyjski VS Niemiecki VS GOLF VS hamownia. Proszę o opinie który olej 2T jest dobry do dolanie do paliwa w silniku 2. Ostatnio przypadkiem trafiłem na informacje, że spore grono użytkowników diesli stosuje taki dodatek do paliwa ;). Olej do dwusuwów jako dodatek do Oleju Napędowego ON.


Przez przypadek dowiedziałem się że powinno się dolewać oleju do.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty