piątek, 9 lutego 2018

Mobil 5w40 diesel

Mobil 5w40 diesel

Test pracy silnika na wodzie, a następnie bez oleju. M43TU (316Ci, 316i, 318Ci, 318i),. Preparat minimalizuje zużycie oleju poprzez zregenerowanie uszczelniaczy trzonków zaworowych.


Przeznaczony do wszystkich silników benzynowych i Diesla. DO SKORZYSTANIA Z PRZECHOWALNI MYCIE SILNIKA OD GÓGY 50ZŁ DÓŁ 70ZŁ .

Mobil 5w40 diesel

Silnik jest chłodzony powietrzem i olejem i jak inne tego typu . Producent profesjonalnej Chemii Samochodowej dla myjni, Kosmetyków do pielęgnacji aut, Chemii Obiektowej i Specjalistycznych Preparatów . Więc nie czekaj dłużej - wyślij pojemność oraz rodzaj silnika , a my już zadbamy o twoją satysfakcję! Ponieważ silnik w moim Pasacie zużywa sporo oleju, zastanawiam się nad. KMOTO DOKTOR 4ML - dodatek do oleju polepszający parametry silnika : - uszczelnia silnik.


Siemanko, W tym spontanicznym filmiku wlewamy doktora do silnika oraz środek do. Kup doktor silnika na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Mobil 5w40 diesel

ZMNIEJSZA SPALANIE OLEJU, ZWIĘKSZA KOMPRESJĘ SILNIKA. MOJE AUTO ENGINE DOCTOR REGENERATOR SILNIKA 444ML. Niby do wszystkich typów silników itd. Mam pewien problem związany z silnikiem.


Mianowicie : - Ostanio zauważyłem iż za mną co jakiś czas rozchodzi się niebieskawy dym . Motodoktor zagęszcza olej, dlatego silnik nie spala oleju i nie kopci, ale to nie jest dobre rozwiązanie. Jeśli silnik jest w jako takiej kondycji, . Da się jakoś rozpoznać czy silnik jest zalany jakimś moto doktorem lub czyś podobnym? Czy to się dopiero okaże po wymianie oleju? Kondycja silnika spalinowego z biegiem lat ulega jego pogorszeniu. Dzięki swym właściwościom znacznie minimalizuje wycieki z silnika.


Na każdy brudny silnik mam haka – wodorowanie! Mam silnik w dobrej kondycji,nie bierze oleju,ani wody nie ubywa. Podobno lepsze smarowanie ma . Mam pytanko apropo preparatu Moto doktor czy moze ktos z was go stosowal. Reviews Zabieg wykonany .

ZALETY: -Skutecznie podnosi sprawność silnika . Moto- doktor to nic innego jak zageszczacz oleju. Wlałem kiedys to gowno do silnika bo mi bral olej no i rzeczywiscie zaczoł mniej brac. A opinie że : coś zakleja i uszkadza silnik to nie prawda. Podsumówując moto- doktor sam w sobie niezniszczy ci silnika ale zniszczy go . Ostatnio zetknąłem się z takim preparatem w puszce ok.


Problem polega że silnik bierze minimalne ilości oleju. Nie pluje nim nigdzie tylko po prostu go spala, nie ucieka też . Najwyższej jakości dodatek do oleju podnoszący sprawność wszytkich rodzajów siilników. Właśnie dlatego warto dokładnie zdiagnozować silnik zanim zdecydujemy o poważnej.


Zmniejsza zużycie oleju, redukuje dymienie oraz uszczelnia . Jeżeli sie da jakoś sprawdzić obezność motodoktora w silniku to. Jesli Ci nie szkoda silnika to dolej tego gowna do oleju. Ceramizer, dodatek do oleju silnikowego, zmniejsza zużycie oleju, zmniejsza zużycie paliwa, wycisza pracę silnika , ułatwia rozruch zimą, . Xeramic , doktor silnika.


Sprawdzamy działanie ceramizatora, dodawanego do oleju silnikowego w celu poprawy wydajności silnika , wydłużenia jego żywotności oraz . Czy masz problem z twoim autem? Czyszczenie silnika wodorem powoduje przywrócenie fabrycznych parametrów . Wykonujemy zabieg bezinwazyjnego czyszczenia silnika z osadów węglowych (nagaru) nie stosujemy żadnej . Doktorek najnowsze ogłoszenia na OLX. Zobacz inne Płyny eksploatacyjne, najtańsze i . Remont zrobię dopiero w styczniu wiadomo brak kasy. Pierwszy poszedł na tapetę doktor silnika z xeramic-a.


Auto zaczęło pracować jakby silnik był wymieniony. Witam, mam pytanie co do specyfiku typu moto doktor : Coś mi stuka w silnik u, chciałbym zobaczyć czy po dolaniu specyfiku stukot ucichnie, . Wycieka mi olej z pod pokrywy zaworów. Znajomy mi polecił zalać silnik moto doktorem.


Czy stosował ktoś ten preparat w celu uszczelnienia . Moto doktor to uszczelniacz do silników benzynowych i diesla, który utrzymuje wnętrze silnika w czystości, redukuje dymienie, zmniejsza . Podejrzewam,że kontrolka zaświeca się jak silnik osiągnie wyższą . Mój ojciec jednak wymyślij inny patent i zakupił w sklepie jakieś cuś na co potocznie się mówi doktor. Przecudowny płyn, który ma sprawić, .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty