piątek, 29 września 2017

Uszczelka podstawy filtra oleju bmw e46

Uszczelka podstawy filtra oleju bmw e46

Matiz warty w porywach do 3tysięcy a ty silnik za 1800zł chcesz robić? Ja robiłem UPG w grudniu i za robociznę z planowaniem dałem 40 za części,. Całość 92 bo tam wymiana paska klinowego wyszła jeszcze. Nie mam jednak pojęcia jaki może być koszt robocizny oraz jakie jeszcze. Naprawa silnika + wymiana turbiny wyceniana była na TPLN z . Do wymiany głowica, tłok, szlif cylindra.


Czy orientujecie się jaki może być koszt robocizny mechanika, chciałbym mieć jakieś rozeznanie . Silniki : Jak w temacie, jaka opcja bedzie lepsza. Mówią, że jego zerwanie grozi zniszczeniem silnika i unieruchomieniem auta. Wyliczenie kosztu robocizny , identycznie jak w przypadku ceny samego . Witam mam taki problem bo kupiłem BMW Ez silnikiem 1x Vanos i jest tam. Może i koszty będą, ale efekt w niebo wzięty. Naprawa ma polegać na wymianie pierścieni, na sprawdzeniu szczelności i regeneracji.


Co do wartości robocizny to daleko jej do masakry. Jakie są koszty wymiany paska rozrządu? W niektórych silnikach do napędu rozrządu zamiast pasków używane są metalowe łańcuchy.


Niestety w mojej Rzrąbałem silnik. Koszt czesci to przynjamniej drugie tyle. Sama robocizna to masa siana, do tego reanimacja silnika.


Wówczas wymiana silnika na nowy jest bowiem najbardziej opłacalna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty