środa, 30 sierpnia 2017

Mobil 5w40 3000 opinie

Mobil 5w40 3000 opinie

Mobil 5WSuper 30X5L już od 9zł Sprawdź opinie i porównaj ceny w sklepach Oferty z kategorii Oleje silnikowe działu Motoryzacja na . Ostatnio przeglądałem strony z olejami silnikowymi i patrząc na produkty Mobila zaciekawiła mnie jedna rzecz a mianowicie przy oleju Mobil. Mobil Super 30X5W-5L olej do silników benzynowych i diesla. Nikt jeszcze nie skomentował tego produktu.


Wysokiej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych. Dodaj własną opinię Ten produkt nie posiada jeszcze opinii. Grzesiu ja zalewam do swoich aut Mobila Super 30X5W-, i nigdy. Tez słyszałem opinie że Castrol dostępny w kraju to lipa, ja swojego . Kup mobil super 30x5wna Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Darmowa dostawa, profesjonalne doradztwo oraz gwarancja . Półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych o klasie lepkości SAE 5W40.


MOBIL - SUPER 30X- 5W-40. Zgodnie z klasyfikacją API olej posiada . Mobil - Super- 3000X- 5W-4L. Opinie klientów: Dodaj opinię Zadaj pytanie. Najwyższej jakości, syntetyczny olej silnikowy spełniający najsurowsze wymagania stawiane przez nowoczesne silniki benzynowe i wysokoprężne. Sklep internetowy efiltry.


Zapraszamy na zakupy online. Kupuj bezpiecznie Wysyłka w 24h Wejdź i sprawdź! Cześć, Panowie mam taki problem, zawsze zalewałem silnik olejem rekomendowanym przez Mobila czyli 30XE 5W-, jednak ostatnio .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty