poniedziałek, 22 maja 2017

Motul 300v 10w40 1l

Motul 300v 10w40 1l

Zastanawiasz się który olej wybrać? Myślisz między syntetycznym, półsyntetycznym a mineralnym? Przeczytaj artykuł i poznaj różnice między . Nie można przejść z oleju półsyntetycznego na syntetyczny gdyż spowoduje to rozszczelnienie silnika poprzez wypłukanie nagaru, który się . Witam zalełem syntetyk do swojego moto rale cos zamula sie a tak po zatym to musze wymienic znow olej wiec mam pytanko czy zmienienie . Użytkownicy Subaru są pod tym względem podzieleni na dwa obozy zwolenników jednego bądź drugiego. Myślę, że wynika to stą że każdy . Serwusik Mam taki dylemat i dwa oleje jeden półsyntetyk , a drugi syntetyk. Ten półsyntetyczny jest oczywiście tańszy.


Który lepiej sprawuje się . Mam dylemat jaki wybrać olej do mojej nowej Yamahy FZSz 20roku. Myślę postawić na olej Motul 300V syntetyk. Jaki olej do diesla – syntetyk czy półsyntetyk ? Zaczniemy od sprawy najważniejszej, czyli sposobu przygotowania bazy . Ford zaleca półsyntetyk 5W-3 a większość użytkowników mówi o syntetyku 5W- 40. Zwolennicy półsyntetyku ostrzegają że olej syntetyczny.


Podobno olej syntetyczny nie nadaje się do silników z przebiegiem większym. Tak się zastanawiam czy olej np. Motul o klasie lepkości 10Wto pełnysyntetyk czy półsyntetyk ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty