wtorek, 14 marca 2017

Uszczelniacz do chłodnic opinie

Uszczelniacz do chłodnic opinie

Witam W Fiacie Uno mam lekkie ubytki płynu chłodniczego no i odstawiłem samochód do mechanika a on stwierdził że na pompie lekko . Czy warto użyc tego specyfiku? Jedni chwalą inni nie bardzo! Mam mały wyciek z chłodnicy. Oczywiście jak jest przeciek na wżżu do chłodnicy czy nagrzewnicy to. Kiedyś nie było uszczelniaczy i chłodnice uszczelniało się wlewając . Ma bardzo dobrą opinię mechaników samochodowych.


Unikalne cząsteczki uszczelniacza wyszukują nawet najdrobniejszy wyciek i błyskawicznie go usuwają. Więc pomyślałem sobie, że może jakiś uszczelniacz by tu pomógł ? Wystarczy wlać do zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy. Tagi: chłodnica , liqui-moly, oczyszczacz chłodnicy , uszczelniacz chłodnicy.


Siemka :) dzisiaj podzielę się z wami moją opinią na temat uszczelniacza , którym reanimowałem chłodnicę. Prezentujemy zasadę działania najpopularniejszego na rynku proszkowego uszczelniacza do chłodnic. Dziś wypowiem się Moim zdaniem na temat uszczelniaczy do chłodnic , płukanek do silników , jak i zmianie. Uszczelniacz w płynie KRadiator Stop leak usuwa przeciwki w chłodnicach.


Preparatów do uszczelniania chłodnicy nie należy stosować w ogóle. Taki proszek czy płyn może i uszczelni mały wyciek z chłodnicy , ale tak . Cześć , chłodnica lakko mi przecieka na górze ( na łączeniach) kupiłem dziś taki proszek niby super skuteczny , wyprodukowany w stanach. Sprawdź Prestone skoncentrowany uszczelniacz do chłodnic 250ml w cenie tylko w sklepie autochemia. Polecam uszczelniacz do chłodnic Prestone taki w zółtej butleleczce.


Uszczelnia pęknięte bloki silnika, pęknięte głowice również trwale . Prestone uszczelniacz do chłodnic jest preparatem, który dzięki specjalnej formule. Porady, opinie i ciekawe informacje. Potrzebuje zakupić płyn do uszczelniania chłodnic oraz nagrzewnic. W przypadku preparatów do uszczelniania chłodnic możemy się spotkać z wieloma opiniami.


Według zapewnień producentów użycie . Dziś nabyłem wasz produkt Super radiator do uszczelniania chłodnic jednak nie do końca wiem jak go zastosować- czy muszę wymienić na nowy płyn . KRADIATOR STOP LEAK 4ML Płynny uszczelniacz do chłodnic. Brak opinii dla Tego produktu. NG), a z tego względu, że koszt nowej to najmniej 700zł, zapodałem do układu proszek uszczelniający firmy . Koledzy wczoraj zrobilem sobie kuku. Mialem problem z cieknaca chlodnica i zakupilem preparat z USA do uszczelniania chlodnic.


Prosze o opinie o tych cudach i czy warte sa . Na warsztacie poradzili mi żeby spróbować jakiegoś środka do uszczelniania chłodnic. Nie zatyka przewodów ani chłodnicy. Posiadam fiata bravo i prawdopodobnie siadła mi uszczelka pod głowicą. N trasie z Konina do Kalisza, przynajmniej raz mi świeci . I właśnie tutaj mam dylemat.


Zleciłem kupno uszczelniacza. Widziałem ostatnio w Realu środek do uszczelniania chłodnic. Kup PREPARAT DO USZCZELNIANIA CHŁODNIC 3MLw sklepie online Selgros. Gwarantujemy niskie ceny. Oceny klientów (brak) Dodaj pierwszą opinię.


Preparat do płukania, środek antykorozyjny oraz uszczelniacz do chłodnic. Pierwszy z produktów, Prestone Super Radiator Flush, służy do . Włączyłem silnik i do chwili gdy włączył się wentylator od chłodnicy cały układ sobie spokojnie pracował. Wypowiedzcie sie prosze bo czytajac rozne opinie zdania sa . I w jednym i drugim przypadku naprawa wiąże się z pokaźnymi wydatkami. Wymiana uszczelki pod głowicą lub spawanie głowicy to bardzo .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty