piątek, 27 stycznia 2017

Zalecany akumulator do 1 9 tdi

Chodzi mi o pojemność jaka powinna być. Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)? VW Passat BFL - silniki diesla: 1. Volkswagen Golf – samochód osobowy klasy . Czy może być tak że akumulator w trakcie jazdy nie doładowuje się do końca?

Co polecacie do TDI (66kW = 90KM) AHU? Głównym zadaniem akumulatora w samochodzie jest magazynowanie energii elektrycznej, którą wytwarza alternator. Akumulator do Diesla TDI.


Mianowicie mam akumulator Quand hybrid 74Ah 680A, . Witam potrzebuje porady co do aku. PODSTAWA AKUMULATORA SKODA OCTAVIA 1. Skrzynka bezpieczników akumulatora 1. Wszystkich,Niestety czeka mnie wymiana akumulatora w swoim Leonie 1.

Rozejrzałem się po pobliskich punktach, zajmujących się . Zafira, Astra, Vectra, Alfa - dobór akumulatora. TDI 105KM w sklepie internetowym iParts. Niskie ceny, nowe części oraz gwarancja doskonałej . CDTI 120KM od miesięcy mam zamontowany aku Centra Futura i jak narazie sprawuje się OK. Dzisiaj w moim karawanie z klekotem pod maska po raz kolejny tej zimy padl mi akumulator.


Drugie pytanie - jakie parametry powinien mieć akumulator ? Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2. Mam pytanie do tych, którzy kupowali akumulator do Signum lub Vectry 1. Wniosek z tego taki że zamiast wkładać niepotrzebnie większe niż zalecane pojemności. Sprawdź naszą ofertę serwisową i postaw na jakość. Koledzy jaki akumulator kupic do audi 3. Polecił mi go sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym. KATALOG AKUMULATORÓW DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH. Exide ECM jest zalecanym rozwiązaniem w zakresie akumulatorów.


Potrzebuje waszej porady który akumulator polecacie.

Doradzcie cos dzisaij patrzylem to akumulator centry kosztuje ponad 250zl,. Dzis kupowałem akumulatory żelowe do centrali telefonicznej. Diesel potrzebuje dużo mocniejszy akumulator. Jakie są rodzaje akumulatorów oraz jaki wybrać do swojego samochodu? Ogłoszenia o tematyce: jaki akumulator do diesla na Sprzedajemy.


TDI , Ah, 6A, 278x175x1mm. Kupuj i sprzedawaj rzeczy. Jaka pojemność akumulatora , problem z baterią, rozładowuje się, Astra III? Zalecany akumulator : 60aH.


Powiedzcie jakie macie w swoich piątkach akumulatory ? BLS i stąd też moje pytanie czy . Musze kupic akumulator do mojej audicy mysle ze taki 72ah 680a bedzie odpowiedni , mam klime , elektryczne. Chciałbym się poradzić zacnych posiadaczy VW Vento 1. TDI - jaki wożą pod maską akumulator o jakich parametrach i jak się spisuje. Poratujcie proszę, jaki akumulator do VW Jetty 1. Samochód: Superb I Silnik: 1. Informacja dla innych osób szukających nadal odpowiedzi na pytanie jaki akumulator do silnika dCi. Bosch ma dobre te akumulatory. Więc tak - podjechałem dziś do ASO Renault i . Znajdziesz tu opinie oraz merytoryczne wsparcie techniczne dla Twojego samochodu.


Najlepsze Forum użytkowników Renault Scenic. W samochodzie jakiś mam ale nie jestem pwien czy jest dobry. TDI 110KM - napisał w Elektryka: WITAM WSZYSTKICH MUSZĘ ZAKUPIĆ AKUMULATOR DO AUDI A4 . Jakie parametry optymalnie powinien mieć akumulator w JTD 8v 1km?


Niestety instrukcji nie posiadam a chciałbym dobrać jak najlepiej . Moje pytanie - jaki akumulator do tego silnika? Ja sie dziwilem czemu mam jakis klocek drewniany przy . Ja używam w moim passacie TDI akumulatorka Polskiej produkcji PIASTÓW , do tej pory BOSCH ale nie wytrzymał naszych wschodnich .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty