poniedziałek, 24 października 2016

Ceramizer instrukcja

Ceramizer instrukcja

Poznaj instrukcję stosowania ceramizerów, preparatów do regeneracji i zabepieczana silników, skrzyń biegów, układów wspomagania. Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera , uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji. Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia . Ceramizer do paliwa, czy warto go stosować?


Zastosowałem ceramizer do silnika w ilości dwóch dawek, zgodnie z instrukcją drugą dawkę dodałem po przejechaniu ok 5kilometrów od pierwszej dawki. Jeden dozownik z preparatem o masie netto g. ZASADY STOSOWANIA PREPARATU DO PALIWA: OPAKOWANIE ZAWIERA: Niniejszą instrukcję. Następnie gasimy, wlewamy „ ceramizer ”, odpalamy i pozwalamy pracować jednostce napędowej przez ok. Wlałem do silnika, przejechałem zgodnie z instrukcją 2km bez używania gazu i. Zgodnie z instrukcją obsługi po wprowadzeniu rewitalizanta silnik musi przepracować na biegu jałowym nie mniej niż minut. W tym czasie rozpuści się nośnik . Mnie samego ta instrukcja trochę zdziwiła, tym bardziej, że jeżdżę dużo po . Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją jak stosować ceramizery.


Znajdziesz szczegółowe instrukcje i odpowiedzi - są w tym wątku. Stosować razem z ceramizerem do paliwa, skrzyń biegów, tylnich mostów. Miesiac temu zalalem ceramizer do skrzyni biegow i juz dziala. Smieszna jest instrukcja ktora mowi ze trzeba iles tam metrow przejechac na wstecznym . CERAMIZER CP USZLACHETNIACZ DO PALIWA najlepszy produkt na. Tam można się dowiedzieć też że ceramizer powoduje efekt po.


Jak kazdy produkt wymaga pszestrzegania instrukcji obslugi. W trakcie pełnej obróbki (mth) nie wymieniać oleju. INSTRUKCJA : Rozgrzać silnik . Opinia: zastosowałem dwa aplikatory do silnika w/g instrukcji , pomiarów nie robiłem bo już nic pomóc nie mogło, stan obecny po przejechaniu ok 50km: . Co do wchłonięcia ceramizera to potrzeba na to 1500km a pierwsze 2ze spokojną jazdą. Błeee Data dodania: środa, sierpień 2016. Płukanki wysuszają i lepiej zalać go nowym olejem i dodać ceramizer.


Nakładanie ostatecznej powłoki: czynność wymagająca instruktażu, przynajmniej przeczytania instrukcji obsługi, a także skupienia, ale tak . Tego dodatku nie znam ale kiedyś dolewałem w swoim aucie ceramizer , pomogło na głośną prace silnika, mam wrażenie, że teraz pracuje . MoS ceramizerów organicznych oraz innych cząsteczek metali (Ag, Cu, Zn, Pb).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty