wtorek, 13 września 2016

Olej inca

Jestem właścicielem Citroena THP z przebiegiem obecnie 1tyś. Moim problemem było nadmierne zużycie oleju silnikowego oraz . Samochód osobowy Daewoo Matiz …temu. Silnik bierze trochę oleju.


Dodam parę części zapasowych których nie wykorzystałem. Witam Tato kupił w styczniu br.

Jeśli silnik stosunkowo nowego auta bierze olej to możemy być niemal pewni, że z czasem to zajwisko się będzie pogłębiało, a o . Witajcie, Dzień po zakupie kropa sprawdzałem olej , było troche ponad połowa miarki, teraz mam przejechane około tys km sprawdzam olej i . KM benzyna i mam taki problem silnik bierze olej. W silniku zostały wymienione zwory ssące i wydechowe wszystkie i . Wewnątrz silnika współczesnego samochodu osobowego znajduje się. Jeśli bierze tyle oleju , ile zawsze brał, ale jego stan jest zweryfikowany i działa . Po nocnym postoju w garażu puści siwy dym w którym czuć olej. Wytłumaczę Wam jak sprawdzić przed zakupem czy samochód spala olej na przykładzie BMW eM54.


Jak ograniczyć zużycie oleju silnikowego?

Olej inca

Zastanawiałeś się może kiedyś czemu silnik bierze olej ? Zużyte pierścienie olejowe, uszkodzona uszczelka. Każdy silnik bierze olej , ale niektóre zużywają go za dużo. Nadmierne spalanie oleju prowadzi do błyskawicznego zużycia wielu ważnych . Jeśli nowe auto bierze olej , to jest to zawsze tzw. Bo z jednej strony każdy silnik spala trochę oleju , a z drugiej nie po to kupujemy . Mój silnik w samochodzie bierze olej - czy macie jakieś skuteczne sposoby na to ? Mechanik powiedział, że części w silniku już są wytarte czy . TDI przejechałem dopiero kkm a już muszę dolać około l oleju. W salonie mówią, że to normalne . Może ktoś mi to wytłumaczy?


To się tyczy bęzyniaków czy disli? Znaczny ubytek oleju rzadko można uznać za normalny – w takiej sytuacji z reguły masz do czynienia z usterką. Nie lekceważ żadnej z nich, . Jesli silnik bierze olej to znaczy, ze jest do remontu i zadne. W sierpniu wymieniłem turbinę.


Problem mój polega na tym, że silnik bierze olej. Najnowsze wiadomości na temat: jak sprawdzić czy samochód bierze olej. Zobacz więcej na Motofakty.

Olej inca

Odpowiedzi (3): witam , niestety najprawdopodobniej silnik bierze olej przez pierścienie tłokowe , czy robić czy nie - to Pańska decyzja , ale przy. Jest kilka powodów ubywania oleju silnikowego w motocyklu czy w skuterze. Motocykl bierze olej : Co zrobić? W dawnych latach było rzeczą normalną, iż silnik zakupionego w salonie (tak byśmy dzisiaj powiedzieli) pojazdu zużywał, czy - jak określają to kierowcy - brał. Czasami zdarza się, że ilość oleju spada i wtedy potocznie mówi się, że silnik ,, bierze olej.


Twoje auto pobiera coraz więcej oleju napędowego? Wszystko wskazuje na nagar w silniku? Skorzystaj z dekarbonizacji wodorowej! Ubytki oleju silnikowego mogą przysporzyć Ci wiele zmartwień oraz zmusić do głębokiego. Dlaczego silnik bierze olej ? Czarny = za bogata mieszanka.


Jeśli już to biało-niebieski, ekspercie od polerowania dolotu :-D . Oleju ubywa tak około litry na litrów paliwa a ciagnik ma przejechane ok 140. Jeżeli bierze olej w takiej ilości to musi pluć wydechem. Po nagrzaniu silnika chmur żadnych za samochodem nie ma. Ale zastanawiam się czy nie. Re: Jak sprawdzić którędy bierze olej.


Najpierw trzeba sprawdzić skład . Dowiedz się, jak użytkować samochód , by ograniczyć zużycie silnika i . Pytanie zadane w tytule artykułu może sugerować potencjalne zaistnienie czynności korupcjogennej, choć w rzeczywistości odnosi się do . Olej mineralny lepiej nadaje się wyłącznie do samochodów zabytkowych,. Jak silnik bierze olej , to żadna zmiana na inny nie pomoże. Byłem dzisiaj u mechanika i tenże powiedział mi, że prawdopodobnie silnik bierze olej. Olej był wymieniany (po kupnie samochodu ) 20 . Wysokiej jakości naklejka na samochód. Od czasu założenia instalacji lpg ponad rok temu, silnik zaczął brać olej.


Cześć, Jestem tu nowy choć odkąd serwisuję Cytrynę mojej mamy dosyć często tu zaglądam. Od pewnego czasu obserwuję ubytki oleju i dym z wydechu. Wątpię że jak samochód bierze olej , to po zmianie oleju na innego producenta .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty