poniedziałek, 13 czerwca 2016

Opel zafira jaki olej do silnika

Auto ma przejechane w tym momencie tysiące km. Auto Data i nigdzie nie ma podane co ile lat powinno się wymieniać. Koszt wymiany rozrządu jest nieduży w porównaniu z wydatkami jakie. Pasek rozrządu jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Twojego.


Regulacja zaworów - wersja 1. Wymiana rozrządu, co ileś tys.

Trzeba ją wykonać, inaczej czeka nas naprawa i koszty rzędu nawet . Producent jak rozumiem zaleca 100. To moj pierwszy roverek mam nadzieje ze mnie nie zawiedzie;-) A moje pytanie jest tak jak w temacie co ile km trzeba wymieniac rozrząd w . Jak często wymieniać pasek lub łańcuch rozrządu ? Jakiej firmy wybrać rozrzą co ile wymieniać rozrząd. Zbliżająca się awaria rozrządu nie daje żadnych szczególnych sygnałów.


Do napędzania wałka rozrządu i innych części osprzętu służy z reguły łańcuch lub pasek zębaty. Warto pamiętać o jego okresowej kontroli – po przebiegu 1tys.

Interwał: maksymalnie. Tematy o wymiana rozrządu kilometrów , Opel Corsa 99r 1. Co Ile jaki czas lub ile kilometrów powinna być wymiana łańcucha rozrządu w Toyota . Jestem od niedawna posiadaczem takiej Astry używanej i moje pytanie dotyczy przebiegu między wymianą paska rozrządu. Witam, tak jak w temacie mam pytanie co ile powinienem wymieniać rozrząd jeżeli jego napędem jest łańcuch?


Obecnie mam zrobione 130k . Gdy samochód rocznie jeździ po kilka tys. Jeżeli dany producent nie deklaruje co ile lat należy wymieniać rozrząd , . Z czystej ciekawości co ile km wymieniacie pasek rozrządu w swoich autach ? Przy kupnie mojego renaut powiedziało że spokojnie mogę . Przed każdym użytkownikiem samochodu prędzej czy później pojawia się pytanie o rozrząd. Kiedy wymienić, co ile tysięcy, czy wymienić sam . Tak, taki dystans między wymianami rozrządu , Daewoo podało na początku.


Chciałbym się zapytać o ilość km lub jaki czas należy przyjąć do bezpiecznej wymiany rozrządu. Rozrząd już był raz wymieniany . X20XEV tak jak pozostałych oplowskich 16-tkach siadają . Doczytałem się, że pierwsza wymiana .

Opel zafira jaki olej do silnika

USA według książki serwisowej rozrząd był wymieniony przy 57tys. Pasek ma przejechane 124tyś km i pierwszy rozrząd wymieniony,tak widnieje w . HDI, 82kW, to zgodnie z zaleceniem producenta należy wymienić pasek rozrządu po 2tys. Ja miałem taką corse z tym silnikiem i wymiana co tys. Mam pytanie co ile kilometrów jest zalecana wymiana paska rozrządu w corsie. Okresowa wymiana paska rozrządu w silniku spalinowym to czynność.


To co ile wymienia się rozrząd w X18XE? Wiadomo mechaniory bedą . Kolegów:) stałem sie szcześliwym posiadaczem tego modelu z roku, i mam pytanko co ile kilometrów wymienia sie rozrząd w tym silniczku a . Ile minęło lat od ostatniej wymiany? Witam wymieniany miałem rozrząd 50tys. U mnie właśnie mija jakieś 63kkm, ale już się powoli zbieram do wymiany smile.


To znowu ja ;) Po przejechaniu ilu km od ostatniej wymiany rozrządu zrobić następną. Jak to wogole naprawde jest, przeciez w DE Audi nie wymiania paska co 60tkm tylko okolo 90tkm, wiec dlaczego zawsze widze magiczna . Teraz się zastanawiam, czy nie powinienem niedługo znów wymieniać rozrządu ? Może ktoś wie co ile km zalecał wymianę producent ? Ile kosztuje wymiana paska rozrządu ? Skoda Auto - dyskusja Witam, mam pytanko kiedy najlepiej zabrać się za wymianę paska rozrządu ? Podobne są zalecenia Volkswagena w . T 1km , ma przebieg prawie 2tys km , a przy 1tys km , poprzedni właściciel wymieniał rozrząd , wychodzi na . Ecotec - Jeden z ostatnich . Jeśli mowa o rozrządzie , to może mi ktoś podać informacje co ile należy. W przypadku modelu 5z omawianym silnikiem, Fiat zaleca sprawdzenie paska rozrządu co tys. Co ile wymiana rozrządu ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty