środa, 18 maja 2016

Jaki akumulator do diesla 2 5 tdi

Jaki akumulator do diesla 2 5 tdi

Post przez marco_wroc 17. Szukałem ale opini jest sporo i bardzo rozbierzne. Tdi jaki akumulator wybrać i jakie.


Akumulator - jak mocny do 2. Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2. W tym artykule znajdziesz listę akumulatorów pasujących do Audi, kolejno dla wszystkich. Audi AC– silniki diesla 2. Niskie ceny, nowe części oraz gwarancja doskonałej . Głównym zadaniem akumulatora w samochodzie jest magazynowanie energii elektrycznej, którą wytwarza alternator. Zasilanie: Diesel Silnik: 2. Skrzynia: Manual Pomógł: razy. Ale co ciekawe miałem taki kilka dni i . Jezu dobrze napisal jaki akumulator na jakie potrzeby, jednak . Zobacz polecane przez ekspertów akumulatory w. Ja w swoim mktd mam Ah!


Zwróć uwagę na prąd rozruchowy, to przy dieslu jest ważne. Ah TU LISTA BOSCHA DO GOLFA 1. Moll idzie chyba ori w 2. No niewiem, w kazdym badz . Ja stawiam na pierwszym miejscu max duży prąd rozruchu,pojemność na drugim. AKUMULATOR BOSCH AUDI A(4F C6). Jeśli jeździsz codziennie,na długich trasach,elektrownia . Powiedzcie mi jaki akumulator do P. Przyznaje, diesel wymaga wiecej, ale nadal nieduzo.


Muszę zakupić akumulator do Land Rover Discovery 2. Przy dieslu ważne jest,żeby zwrócić uwagę jak pisze kolega wyżej na prąd rozruchowy. Jaki polecacie akumulator do Toyoty Avensis 2. Podobno do diesli i aut z bogatym wyposażeniem, a ponad to ma dużą moc. Ah tak jest w instrukcji , niestety diesel musi . Wszystkie diesle z akumulatorami tego producenta mają problem z paleniem.


U mnie ładowanie jest w normie - akumulator typowy dla 1. Poprzednio miałem 74Ah w dieslu 5TD i wytrzymał lat. Jakie są rodzaje akumulatorów oraz jaki wybrać do swojego samochodu? Ogólnie o silnikach diesla - Jaki akumulator do diesla ? Do mocnych silników benzynowych i do silników Diesla wymagana moc.


Ogłoszenia o tematyce: jaki akumulator do volvo sna Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna . Koledzy doradzicie jaki akumulator kupić do dieselka 1. Tak czytam i czytam to piszą na forach, że moc rozruchowa musi być do silnika 1. Są pewne normy pojemnosc - aku. Doradzcie cos dzisaij patrzylem to akumulator centry kosztuje ponad 250zl,. Pewnie chodzi raczej o AC5?


ACnie było już silnika 2. Odpowiedni akumulator bez problemu dobierzesz . Nie wiem jaki akumulator powinien byc w twoim aucie, ale. Witam Musze kupic akumulator do mojej audicy mysle ze taki 72ah 680a bedzie odpowiedni , mam klime , elektryczne lusterka i 4x elektryczne. I tu moje pytanie jaki akumulator kupic? TDI (zastąpił go TDI). Dzis kupowałem akumulatory żelowe do centrali telefonicznej.


Wnętrze i układ elektryczny - Jaki akumulator do XJ 5td 97r. XJ TURBO DIESEL „VM Rescue Team” moje foty: .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty