środa, 24 lutego 2016

Jaki akumulator do fiata punto 1 2

Największy jaki znalazłem i zmieści . Akumulator PUNTO który wybrać! Witam moje pytanie to, jaki akumulator do mojego punciora? V, 16V, także na gaz ziemny. Fiat Punto II Typ 1– 1. Proszę o odpowiedz i dziękuje z góry. V - Jaki dobrać rozrusznik i czym.


Sx rozladowujacy sie akumulator. KM w sklepie internetowym iParts. Kup akumulator fiat punto na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.


Muszę wymienić akumulator w Punto I, poj. Czy ktoś może mi powiedzieć jaki byłby najlepszy, ale w rozsądnej cenie? Chcę wymienić akumulator w swoim Punto II HLX 16V 5d.


Teraz jest włoski Magnetti Marelli 12V 40Ah 200A. V ,można zamontować akumulator 45Ah lub. Ogłoszenia o tematyce: akumulator fiat punto ii na Sprzedajemy. Chodzi mi żebyście podali markę tego akumulatora. Kumpel tydzień temu kupił własnie punciawke 1. KM z akumulatorem który jest . Jest to oryginalny akumulator montowany w tym modelu, wyprodukowany przez firmę . Głównym zadaniem akumulatora w samochodzie jest magazynowanie energii elektrycznej, którą wytwarza alternator.


Jump to: Board index AKUMULATORY SAMOCHODOWE JAKI AKUMULATOR DO MOJEGO. Możecie mi doradzić jaki akumulator do Lancii Ypsilon 1. Koszty eksploatacji niczym się nie różniły od zwykłej wersji 1. Nie dziwmy się zatem, że jak coś nawali to zganiamy na taki byle jaki samochód. Pojemność akumulatora w wersji z klimatyzacja.


Sprawdź, jaki akumulator potrzebujesz do swojego samochodu? Najpopularniejszy jest silnik benzynowy 1. Katalog części samochodowych do FIAT Punto II Hatchback (188) 1. V z silnikiem KM, od 19roku wyprodukowania. Tanie części zamienne do tego.


Auta segmentu B do dziesięcioleci cieszą się wielkim uznaniem europejskiej klienteli oczekującej wszechstronnego charakteru, coraz . A jeszcze wcześniej zarżnął akumulator w W1i nie miał go Czytaj więcej. Prosze mi poradzić jaki alternator moge założyć do mojego puntolota 1. KATALOG AKUMULATORÓW DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH. FIAT : 5oraz Punto z systemem Stop Start. Lokalizacja: Pruszków (WPR): Wiek: 39: Panda: Grande Punto Estiva: Imię: Kamil. Strona główna Oferta Strefa klienta O firmie Partnerzy Kontakt.


Sprawdź jaki akumulator jest odpowiedni do Twojego samochodu. Nie wiesz, jaki akumulator wybrać ? Nasz sklep proponuje tanie akumulatory dopasowane do twojego samochodu ! Oddajac swój stary akumulator , otrzymasz. Użytkownik mateusx[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. FIAT PUNTO I 176C 176L Jaki akumulator do 1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty