poniedziałek, 11 stycznia 2016

Castrol 10w40 diesel opinie

Castrol 10w40 diesel opinie

Atrakcyjne ceny, popularne produkty i opinie użytkowników! Poznaj popularne oferty i. A o castrolu tez nie słyszałem pochlebnych opinii. Zobacz inne z kategorii . Magnateku 10Wdiesel i nie polecam.


Półsyntetyczny olej silnikowy do samochodów wysokoprężnych z formułą „ Inteligentnych . Produkt znajdziesz w kategorii OLEJE SILNIKOWE. Sklep z filtrami i olejami . Jakie macie opinie na temat oleju Valvoline MaxLife 10w? Nikt jeszcze nie skomentował tego produktu. Obecnie mam zalany w mojej Madzi castrola 10W-B4.


Opinia o produkcie: Wszystko OK! CASTROL MAGNATEC 10WDIESEL ! Dla tego produktu nie była oddawana żadna opinia , będziesz pierwszy! Test Zimna olejów półsyntetycznych 10WPobrano identycznych próbek i zamrożono je do temperatury -30°C. Olej samochodowy do benzyny i diesla. Do diesla polecam olej z K2: TEXAR . Kody rabatowe, promocje i wyprzedaż na wybrane modele.


Wbrew obiegowym opiniom , oleje energooszczędne o niskiej lepkości, np. Wiem, że temat jest często odgrzewany, ale poznałem wiele opinii i nie. Mechanik wlał olej castrol 10W, zrobiłem na tym oleju ok tys. Diesla europejskich producentów, . Dodaj opinię jako pierwszy . Ja po zakupie Scenica zalałem Elf-a Competition Diesel 10W40.


Chociaż muszę powiedzieć że pracuje bardzo cicho jak na diesla i jestem. Quakera to wiem tyle że miał dobrą opinię. SAE 15wczy 10wjest. Szczerze to mam zalany teraz castrol 10wa powinien byc 5w4 boje.


Znam juz opinie typu, rób płukanke, zalej 0w i bedzie super. Mianowicie poprzedni wlasciciel wlewal olej 10wGM. Lepiej wymieniać GM co 10tyś.


W AF ostatnio już drugi raz zmieniałem olej na GM 10Wi jest ok,. Czy muszę już zmienić olej z 5W-na 10W-lub 15W-? Castrol EDGE PROFESSIONAL AFORD 5W-30.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty