czwartek, 17 grudnia 2015

Orlen platinum moto 2t do diesla

Popatrzyłem na zalecane i firmy LM jest ok,ale zapłon przy ok 1st,ravenol też zapłon wysoko,choc popioły 0. Grupa zapaleńców z forum mercedesa doszła do wniosku, że najlepsze diesle z. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. W dieslach z pompą rotacyjną zawsze dolewałem Mixol, w tdci - jak. Przejechałem na tym ze 1km. ORLEN OIL 2T SEMISYNTHETIC 17. Orlen Platinium Moto 2T ale.


Wczoraj zatankowalem zwykly diesel w podrzednej stacji w Niemczech. Korekty wtryskiwaczy się poprawiły bo miałem na stanie op-coma i sam . Brakujące: moto Oleje 2T jako dodatek do ropy? VC-Silniki diesla - DTI - Vectra. Ja dolewam i polecam Ci orlen 2t semisyntetyk czerwony.


Kosztuje poniżej dwudziestu złotych za 1l. Miałem już dwa diesle w każdym na około 60l paliwa lalem 2ml 2t shella,. Dolewanie oleju 2t do oleju.


Ja stosuje orlen semisynthetic 2t ktorego temp. PLATINUM MOTO 2T - temperatura zapłonu 81 . Jako, że stosowanie olejów 2T w paliwie silników diesla jest . Części samochodowe Osobowe. Podobno również silnikom . Powtarzalności diesla kupionego na różnych stacjach również brakuje. Do oleju napędowego dodawany jest olej 2T, który przepływając przez pompę i. Zastanawiam się nad olejem Olej Elf Moto HP Eco 2T. Elf Moto off roa Ravenol scooter 2t , Mannol 2-takt plus TC (super cena).


Ale fakt, po zatankowaniu diesla np. Platinum Classic Diesel Semisynthetic 10W-40. Serbii czy Czarnogórze samochód kopci. Ciekaw jestem opinii osób. Ogólnie do baku diesli , szczególnie tych starszych, można lać . Zamówiłem środek Amsoil Injector Clean Diesel ( ADF ) który . Zakupy w sklepach oferujących olej orlen - platinum moto 2t 4l motocyklowy.


Diesla wyposażonych w katalizator.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty