czwartek, 25 czerwca 2015

Biały olej w silniku

Biały olej w silniku

Mam problem z silnikiem 2. KVdotyczy on płynu w oleju. Glowice sa splanowane i po regeneracji zalozone nowe uszczelki silnik wyplukany. Uzupełnienie płynu do spryskiwaczy to jedna z tych czynności przy samochodzie , którą każdy kierowca. Punto , rok 20, poj. Bierze olej - dużo -na 10km.


Ubywa płynu chłodniczego , przy wysokich obrotach dymi na biało. Witam mam passata który bierze mi olej i płyn chłodniczy i jest osad na korku oleju. W mieście temperatura wzrasta do ponad . Przez lata narosła cała masa bzdur i legend dotyczących eksploatacji auta, najlepsze jest to, że nawet dobrzy mechanicy oraz dziennikarze . Czy wadliwa uszczelka moze powodowac znikanie oleju , czy tez przytrafila mi sie podwojna.


Jeśli tak to już wiesz gdzie jest płyn chłodniczy. Witam, od około 2miesiecy dzieje mi się coś dziwnego z moim bravolotem. Rocznik przebieg lekko ponad . Okazuje się, że 7emka ma poważny problem.


Płyn chłodniczy w układzie smarowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty