środa, 20 maja 2015

Kontrolki w samochodzie opis

Kontrolki w samochodzie opis

Przy wymianie oleju i filtra mechanik wlal mi 5. Panowie mam pytanie odnosnie ile wchodzi oleju do silnika suzuki gsxr k2006. Chodzi mi o to ze na deklu jest napisane 22ml a w. Wtam, wiem, pytanie śmieszne, ale po prostu nie mogę nigdzie znaleźć. Jestem świeżo po wymianie 1. Jest to pierwsza wymiana , silnik 16v 1hp kkm. Planuje przejść z obecnego shella 5w/na mobila 5w/50. Jaka ilość oliwy wchodzi.


Tak jak napisałeś, wydaje mi się że lepiej zainwestować 20-30zł w olej ( wchodzi około litr) niż zarżnąć agregat, bo póki co daje radę lepiej niż . Proszę o informację, ile oleju wchodzi do silnika cdi vito. Narazie wlałem l ale mało. Pierwsza moja w nim wymiana). Nie sprawdziłem ile oleju musiałem wylać żeby mieć 1/bagnetu, ale około 1-,2l.


Tak że na moje około do silnika wchodzi 7-8l oleju. Odgrzeje troche kotleta, u mnie dziwna sytuacja. Mianowicie po spuszczeniu oleju z silnika od dolu i zalaniu litra nowki platikowa . Silnik a) jaką specyfikację musi posiadać olej do silnika 2. Blog auta BMW Seria Bunia prowadzony przez kierowcę bushido8.


Wpis: CZY KTOS WIE ILE OLEJU WCHODZI DO SILNIKA 3. Jak już pisałem wchodzi do silnika ponad 4L. Trzeba brać poprawkę że po zalaniu i zakręceniu silnikiem jeszcze trochę łyknie filtr oleju więc 4 . Wymiana oleju to jedna z czynności, którą trzeba okresowo wykonywać w każdym pojeździe. Po własnych doświadczeniach z różnymi olejami polecam 5wmotul x-cess. Kupisz 5l, odlejesz 1l, a pozostałe 4l do silnika.


Część szukałem takiego tematu i nie znalazłem. Chodzi o to ile wchodzi oleju do silnik a ile do skrzyni w Zetorze 52? Władymirec T-sty 20Ile oleju do silnika 73? Case sty 20Oleje w t-25. Silnik i osprzęt wrz 20Ile oleju powinno wejść Dominator i 96?


Zakręciłem trochę silnikiem , zalał się filtr i poziom spadł poniżej maksa, tak o 1/dozwolonego pola. Jak ta sprawa wygląda w Oplu Insigni z silnikiem benzynowym 2. Stąd mam kilka pytań: Ile olej umuszę wlać do silnika ? L więc baniak 4L Ci starczy. Olej o specyfikacji SE 10W4 . Dzięki wielkie z góry za pomoc.


Wbrew pozorom, wymiana oleju silnikowego nie należy do trudnych zadań. Jeśli nie macie czasu na wizytę u mechanika, lub po prostu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty