środa, 22 kwietnia 2015

Febi 06162 specyfikacja

Olej hydrauliczny centralny mineralny (zielony) Nr. Radość zakupów i bezpieczeństwo . Płyn do układu wspomagania, mineralny. W każdym razie kupiłem w motoryzacyjnym płyn Febi Bilstein zielony. FEBI o tych samych parametrach i tam.


Cena i dostępność może ulec zmianie. Sprawdź aktualną cenę online. Płyn Febi może być mieszany z olejem syntetycznym ATF.


Mineralny płyn przekładni kierowniczej koloru zielonego, amortyzatorów oraz niwomatu. Ja wlałem zielonego Febi `ego. A jak masz wątpliwości to na zbiorniku masz specyfikację oleju, więc można po tym dopasować w sklepie.


Nie ma specyfikacji GM, a orientujesz się może co ta specyfikacja ma w . Najlepiej gdyby ktoś miał specyfikację tego płynu bo już legendy krążą po . Dostaje od Was sprzeczne informacje . FEBI BILSTEINochrona przed zamarzaniem. FEBI PŁYN DO WSPOMAGANIA ZIELONY MINERALNY 1L. Wymagane specyfikacje : 20L ±. Opracowano do stosowania w. Zastosowanie: Olej mineralny do . Specyfikacja : Producent: Febi. Stale poszerzana oferta firmy Febi Bilstein obejmuje elementy układów. Jaki olej do wspomagania ? VW AUDI FORD 5L, RÓŻOWY 5l KONCENTRAT specyfikacja GPlus ! Teoretycznie można zamiennie stosować specyfikację dexron III zamiast dexron II, lepiej jednak stosować się do.


FEBI do kupna w serwisie czy gdzies. Informacje wzięte ze strony producenta. W moim układzie płyn ma . Piszecie głównie o Febi , ja ponieważ mam to co mam chcę z wami skonsultować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty