czwartek, 5 lutego 2015

Rozrząd toyota avensis 2 0 d4d cena

PASEK ROZRZĄDU TOYOTA AVENSIS COROLLA 2. ZASTOSOWANIE – KAŻDY MOTOR 2. D- 4D (CDT250_) 116KM w sklepie internetowym iParts. Zestaw paska rozrządu TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 2. Części zapasowe w przystępnej cenie. Rozrządu : TOYOTA AVENSIS kombi (T25) wybór wariantów silnikowe. Mam do wymiany kompletny rozrząd i sprzęgło w AVE 2. Witam,za jakis czas szykuje mi sie wymiana rozrzadu w 2. Sprawdź naszą ofertę - najtańsze części samochodowe . Zestaw Paska Rozrządu - TOYOTA AVENSIS (T25_) 2. Teraz w Toyocie jest Serwis Dobrych Cen i chyba za 640zł.


Czy coś takiego warte jest swojej ceny ? Od maja jestem szczęśliwym posiadaczem tojki Avensis diesel d4d 2. Zobacz inne produkty INA. Witam, wczoraj wymieniałem pasek rozrządu w mojej Avensis i postanowiłem zrobić foto-relację. Toyota AVENSIS Liftback (_T22_). Najwcześniejsza wersja silnika 2. Stąd i wysokie ceny Avensisa II – najtańsze egzemplarze można kupić za tys.


D-4D ma 1KM i pasek rozrządu. Dobra wiadomość jest taka, że silnik 2. Japończycy mogą być spokojni o miejsce w czołówce . Zaprojektowano nowy samochód i zrezygnowano z legendarnej . Na debiut swojego nowego motoru, marka wybrała model Avensis. Inaczej niż w przypadku wtrysków, tutaj możemy liczyć i na niższe ceny i na zamienniki.


D4D Klimatronic Skóra 1KM. Kontrola stanu łańcucha rozrządu (pierwsza po 1tys. km, potem co tys. km). Coś chyba nie tak z ceną ? Cena wyjściowa wynosi 9zł.


Ostatecznie cena samochodu też jest wyższa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty